Een dag te laat ... comedinsdag: TBJ

Eergisteren kreeg ik het volgende mailtje:

Allereerst allen hartelijk dank voor jullie inschrijving voor Festival CabareteSKE 08.
Jullie zijn geselecteerd om in de eerste selectieronde op te treden op zondag 9 maart 2008.

CabareteSKE is het enige grote cabaretfestival van Zuid-Nederland. Ik had me een tijdje geleden ingeschreven en ik ben nu dus geselecteerd. Op 9 maart mag ik in maximum 15 minuten mezelf bewijzen in Eindhoven. Laat de supportersbussen maar aanrukken!

De winnaar van vorig jaar was het cabaretduo 'Ter Bescherming van de Jeugd'. In het onderstaande fragmentje hebben ze het over doping in het comedymilieu.


Favoquote: "Ik kan zijn naam hier uiteraard niet vernoemen, maar euh, ja ... we kennen Geert Hoste allemaal!"

Voor de trivia-adepten: Van 1988 tot 1997 was één van de leden van TBJ, Tim Goditiabois, competitief wielrenner bij de jeugd. Hij behaalde een vijftal overwinningen en 35 tweede plaatsen.

Geen opmerkingen: